groep8.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo

Het is dan nu echt bijna zover: groep 8 van de Wilgenhoek gaat op kamp! De kinderen en de leiding hebben er heel veel zin in. Op deze site kunnen jullie op de hoogte blijven van alles wat wij deze week meemaken. Wij zullen hier elke dag een verslag schrijven van alle activiteiten die wij gedaan hebben en wat we allemaal hebben meegemaakt!!

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Nina, Laurence, Jermaine, Rein, Ryan, Dana, Jaimie, Mara, Kimberly, Suzanne, Kimberley, Brad, Sylvester, Dewi, Walied, Bodine, Rowena, Christine, Kim, Richard, Marcel, Gaby, Korrie, Bianca, Marjolijne, Miranda, juf Josine, juf Nathalie en juf Lieselotte

oma en opa van Jermaine

Wij wensen jullie een heel fijne week. Het worrdt mooi weet, dus dat is volop plezier maken en genieten

sterrenjuf

Bedankt voor het berichtje en met of zonder mooi weer, het wordt een spetterende sterrenweek!!

Mama van Jermaine

Nog één nachtje slapen en dan is het eindelijk zo ver. Jullie gaan op kamp. Spannend!!! Heel veel plezier deze week groep 8. Maak er een fantastische week van.

nieuwsgierige juf

Dank u wel, dat gaat lukken. Heel veel zin in!

Miranda moeder Dana

allemaal heel veel plezier, maak er met z'n alle een mooie week van!!!
Tot woensdag!!!

Moeder van Kimberley R

Groep 8 !!! Een geweldige week????

Clemence

Wat een geweldig weer hebben jullie???? En wat ziet het er super gezellig uit!!!!!!nog heel veel plezier!!!!!!!!tot vrijdag.

Suzanne

als ik alles zo lees is het geweldig bij jullie , heerlijk zo,n week en voor pappa ook .
fijne dag vandaag , gr en xxx van oma en opa Rebers

oma en opa rebers

als ik zo alles lees is het geweldig bij jullie ,heerlijk zo,n week en ook voor pappa ,ha ha fijne dag nog gr van oma en opa

Rebers xx

Mama Wensveen

Nou vandaag is alweer de laatste dag. De zon schijnt en het is prachtig weer. Geniet ervan en maak nog heel veel lol samen.
Tot morgen.

renate

Zo jullie nog een laatste top avond en nacht
En ik vroeg mijn bed in om morgen een over
Vermoeide kind op te halen
Veel plezier geniet er nog even van en tot morgen