groep8.reismee.nl

Kampdag 3

Vanochtend na een lekkere nacht met voor sommigen iets langer dan de vorige, werden we weer getrakteerd op een heerlijk ontbijt.

Hierna gingen we met auto's op weg naar de duinen. Daar hebben we allerlei Oud-Hollandse spelletjes gedaan, zoals eierlopen en zaklopen.

Na de spelletjes hebben we onze boterhammen opgegeten die we 's ochtends al gesmeerd hadden.

's Middags kwamen er een aantal juffen en meesters op bezoek: juf Christa, juf Liza, juf Lillian, juf Chamara, meester Erik en meester Bert. Juf Nathalie en Marjolijne gingen helaas weer terug naar huis en juf Lieselotte en Miranda zijn aangekomen.

Rond half 6 brandde de barbecue en zorgden Marcel en Richard ervoor dat iedereen genoeg te eten had. Daarna mochten alle kinderen een (of meer) marshmellows boven de barbecue verwarmen.... heerlijk!!

Na het eten gingen we het bos in voor het geluidenspel. En ja, als je goed luisterde, hoorde je Maxima, Ali B., Patty Brard, Mike de Boer, Marijke Helwegen en nog meer bekende Nederlanders.

Terug in het kamphuis werd er gecasht en was er een truc met 'De Magische As', maar hoe werkte die nou...????

Rond half 11 gingen we naar het speelveld waar een kampvuur was. Lekker opwarmen!!

Nu liggen bijna alle kinderen op bed, maar of ze slapen..?? Meester Erik blijft ook gezellig 2 nachtjes logeren.

Ps we blijven het proberen om de foto's op de site te krijgen!!!

Oma en Opa van Jermaine

Voor alle vroege vogels in het Brabantse land een hele goede morgen. de woensdag ligt al weer achter ons. De tijd gaat veel te snel. Voordat je het weet moet je al weer naar huis, maar dat is van latere zorg.
Vandaag wordt het een heel mooie donderdag met de zon hoog aan de hemel. Een dag vol verrassingen. het wordt volgens ons de knaller van de week.
Wij wensen jullie allemaal een betoverende en sprookjesachtige dag toe met veel "vuurwerk" bij de afsluiting van deze dag.

Met vriendelijke groetjes,

Oma en Opa van Jermaine.

juf thuis

Ik ben het volledig met u eens.
Maak er een schitterende dag van sterren.
gr vd thuisjuf

Mama Nina

Vandaag alweer een een prachtige dag met veel zonneschijn! Genieten jullie van alles op deze dag en voor vanavond een super onvergetelijke bonte avond!! Tot morgen allemaal en veel plezier nog!!

de thuisjuf

Ik heb nog wat foto`s toegevoegd, veel kijkplezier !!!!!

mama Jermaine

Groep 8 heel veel plezier vandaag. Maak er een leuke en gezellige dag van. Hier is de lucht strak blauw en de zon schijnt dus bij jullie ook. Thuis juf bedankt voor de foto's. Zo te zien hebben ze het echt naar hun zin gehad in de duinen. Heel veel plezier vanavond!!!!!!!!!!!

mama dewi

Wat zit het jullie toch mee met het weer. Ik denk dat jullie het verdienen.
Veel plezier nog en tot morgen.