groep8.reismee.nl

kampdag 2

Vandaag wederom super weer en heerlijk gespeeld.

Om half acht ging de toeter en zat team 1 als eerste compleet aan tafel, gelukkig want dat levert weer wilgen op.

De kinderen kregen een heerlijk gekookt eitje en boterhammen met worst en kaas, kattenvoer alias honinghoepels, met yoghurt .

Daarna in de kleren en op naar het sportveld. Daar werd een aantal kinderen geblindoekt en een pantykous op/aan wat groente in de hand gegeven en spelen maar op aanwijzing van je teamgenoten.

Ook voetbal en volleybal werden op ludieke wijze uitgevoerd, zie foto`s.

Daarna was er even een momentje voor de leiding in het zonnetje gereserveerd. De kinderen mochten vrij spelen.

`s Ochtends hadden ze zelf al een lunch klaargemaakt die ze heerlijk in het zonnetje op het kampterrein konden eten.

Na de lunch en het schrijven van het een en ander op weg naar het bos.

Per team werd er een zo origineel mogelijke grote ...............gebouwd. Ook hier kwam weer een winnend team uit naar voren.

Terug op het kampterrein vrije speeltijd tot aan de overheerlijke pannenkoeken van juffrouw Gaby die een geweldig applaus in ontvangst mocht nemen.

Daarna knutseltijd en als het donker is gaan we weer naar het bos voor een zeer spannend spel.

De rest vertellen de kinderen zelf.

Morgen volgen de foto`s .

Oma en Opa van Jermaine

Een hele goedemorgen beste "werkwekers".
Bedankt voor het bijgewerkte opnameverslag van de tv-kantine. Ook al lijkt het tegenwoordig heel normaal, wij vinden het erg leuk om via de digitale snelweg te kunnen mee beleven en mee genieten van wat er allemaal gebeurt in het "verre" Loon op Zand.
Uit de verhalen, berichten en foto's is duidelijk te zien dat iedereen het enorm naar z'n zin heeft en dat de werkweek tot nu een succes is. Een compliment voor de organisatie en alle begeleiders is daarom nu al volledig op z'n plaats.

Met vriendelijke groetjes,

Oma en Opa van Jermaine.

mama van kimberly

leuk om weer wat van jullie te horen. en dat zo vroeg... is er weer weinig geslapen?? zo te zien vermaken jullie je prima en het weer werkt goed mee. kijk uit naar de foto's!
groetjes uit berkel

juf moe

foto`s zijn onderweg, het is hier fantastisch zowel voor kids als grote sterrenkids

miranda

helaas kan ik de foto's van dag 2 niet zien....
tot straks!!!
heb er zin in!!!

Mama Dewi

Het klinkt of jullie het wel naar jullie zin hebben daar. Ben benieuwd naar de verhalen bij thuis komst en of de postbode al is geweest.

Mama Jermaine

Ben benieuwd hoe jullie het hebben. Volgens mij is het reuze gezellig en zijn jullie allemaal al best wel moe van alle activiteiten en het weinige slapen. Helaas zit het grootste gedeelte van de week er alweer op. Ik wens jullie een fijne avond. Kijk nu al uit naar het nieuwe verhaal en foto's.

mama Kim

We zijn nu al over de helft van jullie week weg. Wat een geweldig weer hebben jullie. Nog twee nachtjes en dan komen jullie weer naar huis. Bas vond een half dagje zonder zijn zus al lang. Gelukkig kunnen we nu tegen hem zeggen dat we al over de helft zijn. Nog heel veel plezier en tot vrijdag.

Corine

Hallo daar! Hoe is het met iedereen? In ieder geval kan het weer niet meer stuk! Morgen weer een geweldige dag gewenst en natuurlijk een spetterende bont avond!!!

P.S. Kan het zijn dat de laatste foto's niet goed geüpload zijn? Wij kunnen ze niet geopend krijgen, niet op de laptop en niet op de i-pad... Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Debby

Hoi bofkonten, want dat zijn jullie met zoals iedereen schrijft het "prachtige weer", je krijgt wat je verdient toch ?!!
Ik hoop dat jullie het naar je zin hebben en inmiddels de nachten wat langer zijn !!
Veel plezier nog de komende 2 dagen...doeggg

Ps;
Ook ik kan geen foto's zien of downloaden van de website ;-(

Merih

Ja ook wij kunnen de foto's niet zien. EN wij zijn er zo benieuwd naar.
Hopelijk lukt het morgen.
Nog heel veel plezier en geniet van het prachtige weer.
Groetjes