groep8.reismee.nl

Kampdag 4

Hierbij het verslag van een hele gezellige en drukke donderdag op kamp.

Vanochtend mochten we iets langer in onze bedjes blijven liggen en ging om half 9 de toeter om naar de centrale zaal te komen om te ontbijten.

Na het ontbijt gingen we met onze groepen op pad voor een speurtocht. Na een gezellige wandeling waarbij we onderweg allerlei opdrachten moesten uitvoeren, kwamen we uit bij een bospad. Waar ging die nou naartoe? Door het openen van de laatste envelop kwamen we erachter: we gingen naar de Efteling!! Toen alle groepen gearriveerd waren, moesten we nog een klein stukje lopen naar de ingang. Na binnenkomst hebben we een centrale plaats opgezocht voor de leiding en alle kinderen zwierven uit over het park. Sommige kinderen kwamen regelmatig terug naar de leiding om te vertellen wat ze hadden meegemaakt, sommigen kwamen alleen om iets te eten of te drinken te halen. Wat hadden we weer een geluk met het weer vandaag!! Een blauwe lucht en ook de zon liet zich regelmatig zien.

Om 5 uur verzamelden we weer en gingen we met de huifkarterug naar ons huis.

Daar werden om 6 uur heerlijke patatjes met een snack gebracht, dank je wel, juf Gaby!

Daarna werd bekend gemaakt welk team deze kampweek de meeste Wilgen had gewonnen: DE ZANGTALENTEN onder leiding van Marcel en degene die zelf de meeste Wilgen had gewonnen en van wie de minste Wilgen zijn gevonden in hun spullen was: MARA. Zowel de zangtalenten en Mara hebben hiervoor een prijs gekregen. Gefeliciteerd allemaal!

Hierna was het tijd voor de casino-avond. Er waren op school al leuke spellen bedacht en het was euk om te zien hoe fanatiek iedereen was om geld te verdienen. Degenen duie na de casino-avond de meeste Wilgen nog over hadden, waren: KIMBERLY, DANA EN DEWI, JULLIE OOK VAN HARTE GEFELICITEERD!

Daarna was het tijd voor de bonte avond. Iedereen heeft opgetreden en het was erg leuk om te zien wat iedereen had bedacht. Hierna nog even de muziek wat harder en werd er door sommigen nog een klein beetje gedanst. Rond 12 uur waren de meeste kinderen wel moe en gingen ze naar bed toe. Nu liggen bijna alle kinderen te slapen, moe maar voldaan van de laatste volle dag van dit kamp. Wat hebben we een heerlijke en gezellige week gehad. Nog niet alle kinderen hebben zin om naar huis te gaan (sorry vaders en moeders), want een week met je klasgenoten is toch wel heel bijzonder.

Morgen alles opruimen, koffers inpakken en weer terug naar school.

Alle kinderen, leiders, juf Gaby en de juffen: SUPERBEDANKT VOOR DEZE TOFFE KAMPWEEK!!!!

Oma en Opa van Jermaine

Jammer, de laatste dag van de werkweek is aangebroken. Wat gaat die tijd toch hard. Gisteren moet een topdag voor de kinderen zijn geweest. Uiteraard wel vermoeiend. Volgens ons kunnen jullie terugkijken op een fantastische werkweek. Een prachtige "afsluiting" van alle jaren op de basisschool De Wilgenhoek. Vandaag komen alle herinneringen en verhalen naar huis. Het is een werkweek die de kinderen, maar wij nemen aan ook de leerkrachten en begeleiders, niet snel zullen vergeten.
Wij wensen jullie een veilige thuisreis toe.

Oma en Opa van Jermaine.

Clemence

Wat een geweldige dag was het gister !!!Super leuke foto's zag er erg gezellig uit!!tot vanmiddag.

kimberly

jaha het was zeker leuk

Miranda

helaas is de kampweek weer voorbij... Vond het super leuk een aantal dagen er bij te mogen zijn. Het was super gezellig, jullie waren top!!! Rein helaas morgen zal je geen macaronie als ontbijt hebben.....alle leerlingen ouders en leerkrachten slaap lekker vannacht en we kunnen terug kijken op een top week!!! Weltrusten miranda